سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه
سرخط خبرها
ویژه برنامه دخترانه «فرشتگان سرزمین من» برگزار شد

ویژه برنامه دخترانه «فرشتگان سرزمین من» برگزار شد

  • کد خبر: ۲۱۱۰۸۳
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
ویژه برنامه دخترانه فرشتگان سرزمین من در تالار وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ویژه برنامه دخترانه فرشتگان سرزمین من به یاد شهیده فائزه کریمی یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به مناسبت دهه فجر در تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

این همایش که در آن جمعی از دختران ایرانی حضور داشتند متشکل از برنامه‌های مختلفی از پرفورمنس کودکان و اجرای موسیقی زنده با موضوع دخت ایران گرفته تا تقدیر از شهیده فائزه رحیمی بود.

گفتنی است در این همایش خانواده‌های شهید عجمیان و شهیده رحیمی حضور داشتند و سعید عزیزی سخنرانی در این همایش را برعهده داشت.

ظاهری مسؤول مجموعه فرشتگان سرزمین من و برگزار کننده این همایش گفت: فعالیت دختران گروه ما کاملاً مردمی همراه پوشش فرهنگی شروع شد و طیف غالب گروه دختران حماسه ساز دهه هشتادی هستند.

وی افزود: گروه فرشتگان سرزمین من در ۲۰۰ شهر فعال هستند و در مترو و مراکز تفریحی حضور اجتماعی فعالی از دختران تمدن ساز ایرانی را به نمایش می‌گذارند.

ظاهری ادامه داد: تلاش و هدف گروه ما اشتراک حس خوب ریحانگی بوده است.

لازم به ذکر امروز روز سوم همایش ریحانه‌های تمدن ساز است.

وحیدی وزیر کشور و اختری مدیرکل بانوان وزارت کشور نیز در دقایق پایانی این برنامه در جمع دختران حضور یافتند

و در انتهای مراسم با حضور خانواده شهید رحیمی و وزیر کشور و مدیرکل بانوان وزارت کشور از تابلوی ویژه شهیده فایزه رحیمی که متشکل از تصاویر او از دوران کودکی تا زمان شهادت بود رونمایی شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.